جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   کاور و گارد اپل واچ   بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case
بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case
بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case
بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case
بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case

بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بند اسپرت اپل واچ اسپیگن مدل Rugged Armor Pro
مناسب برای Apple Watch 44mm (4,5,6,SE Series) | 45mm (Series 7)
مناسب استفاده روزمره، باشگاه، ورزشی، کوهنوردی و کمپینگ
متریال TPU و فیبر کربن مقاوم و مستحکم
سگک مقاوم فلزی
دارای طراحی فیبرکربن
ظاهر و کارایی مشابه بند ساعت های جی شاک کاسیو
پر فروش ترین مدل بند اسپیگن در آمازون
پیشنهاد ویژه فروشگاه اسپیگن به شما که بهترین ها را می خواهید
همراه با گارانتی سلامت و اورجینال بودن محصول توسط شرکت تجارت پاسارگاد


بند و کاور محافظ اپل واچ مدل Rugged Armor Pro اسپیگن سری 7/SE/6/5/4 مناسب برای سایزهای 44 و 45 میلی متر

بند و کاور اپل واچ اسپیگن سری Rugged Armor Pro یکی محصولات این کمپانی می باشد که از یک گادر محافظ که به یک بند متصل می باشد، تشکیل شده است. این محافظ برای اپل واچ های سایز 44 و 45 طراحی شده است.

بند و کاور اپل واچ اسپیگن سری Rugged Armor Pro دارای یک قفل سگکی فلزی می باشد تا سایز مناسب چه برای آقایان و چه برای بانوان قابل انتخاب باشد. این کاور محافظ با شارژرهای وایرلس نیز سازگار است و برای شارژ ساعت نیازی نیست کاور را جدا شود.

کاور Rugged Armor Pro ترکیبی از سبکی و استحکام می باشد که از اپل واچ در برابر آسیب هایی چون ضربه، خط و خش و سایر آسیب های مشابه محافظت می کند؛ پس نگرانی ای از بابت ایجاد خط و خش بر روی بدنه اپل واچ وجود ندارد. همچنین حاشیه های برجسته برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش اپل واچ در نظر گرفته شده است. رنگ این محصول مات و از جنس فیبر کربن می باشد که ظاهری مدرن و جذاب را به ارمغان آورده است.





بند و کاور اپل واچ اسپیگن سری Rugged Armor Pro دارای یک قفل سگکی فلزی می باشد تا سایز مناسب چه برای آقایان و چه برای بانوان قابل انتخاب باشد. این کاور محافظ با شارژرهای وایرلس نیز سازگار است و برای شارژ ساعت نیازی نیست کاور را جدا شود.همچنین این اطمینان را به شما میدهد که برای هیچ یک از عملگر ها و سنسور های اپل واچ محدودیتی ایجاد نخواهد شد .





Spigen Rugged Armor Pro اپل واچ خود را به ساعت G_SHOCK تبدیل کنید
اگد سایز ساعت هوشمند جدید شما 44 یا 45 می باشد برای استفاده روزانه با قاب محافظ Apple Watch Spigen Rugged Armor Pro سازگار است. Rugged Armor Pro یک قاب و یک بند را با هم ترکیب می کند، بنابراین می توانید Apple Watch خود را همیشه روی مچ دست خود نگه دارید. با طراحی نظامی، مواد ضربه گیر آن باعث می شود ساعت شما بتواند سبک زندگی پر جنب و جوش شما را تحمل کند. بخشی از این طراحی، حاشیه های برجسته آن است که از صفحه نمایش در برابر خط و خش محافظت می کند.

از آنجایی که این قاب و بند ساعت کاملاً از TPU ساخته شده است، پوشیدن آن انعطاف‌پذیر و راحت است. علاوه بر این، بسته به استایل شما، روکشی مات به رنگ مشکی یا سبز نظامی دارد. هر دو رنگ شامل فیبر کربن برای ظاهری مدرن هستند و با اپل واچ سری 4 و 5 و 6 و 7 و8 و SE مطابقت دارند.

Spigen Rugged Armor Pro کاملا ساعت شما را شبیه ساعت های کاسیو سری جی شاک می نماید . یک محفاظت کامل و بینقص ، در عین راحتی و زیبایی همان چیزی است که حتما نظر شما را جلب می کند . ما در فروشگاه اینترنتی اسپیگن مجموعه متنوع و زیایی از بند های اپل واچ در مدل ها ئ سبک های مختلف داریم ، اما زمانی که صحبت از بهترین ها باشد ، و یا بخواهیم لیستی از بهترین بند های اپل واچ را به شما پیشنهاد دهیم . Rugged Armor Pro از برند اسپیگن حتما یکی از آنها خواهد بود .


خلاصه مطلب
Rugged Armor Pro ترکیبی ایده آل از سبکی و محافظت است. لایه انعطاف پذیر در برابر آسیب های روزانه محافظت می کند، بنابراین لازم نیست نگران خط و خش روی صفحه نمایش خود باشید. بدنه مات و فیبر کربن آن ظاهری مدرن به ساعت می بخشد. همه اینها را با مچ بندهای قابل تنظیمی که به راحتی در قاب unibody تعبیه شده است ترکیب کنید، و Rugged Armor Pro راه حل نهایی برای تمام نیازهای Apple Watch شما است. * محدوده اندازه مچ: 6.0 – 8.5 اینچ مچ (150 – 216 میلی متر). ** طول باند تقریباً 120.65 میلی متر در هر طرف است

امکانات
دقیقاً برای Apple Watch Series 7 / 6 / SE / 5 / 4 (45mm/44mm) طراحی شده است.
دفاع از خراش روزانه با لایه انعطاف پذیر و ضربه گیر
روکش مات با فیبر کربن برای افزودن ظاهری مدرن
حاشیه های برجسته برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش
مچ بند قابل تنظیم با بند فلزی ایمن

سازگاری
Apple Watch Series 7 45mm (2021)
Apple Watch Series 6 44mm (2020)
اپل واچ سری 5 44 میلی متری (2019)
Apple Watch Series 4 44mm (2018)
Apple Watch SE 44mm (2020)
برنداسپیگن Spigen
مناسب برایApple Watch 44mm (4,5,6,SE Series), 45mm (Series 7)
طراحی مناسبآقایان و بانوان, کوهنوردی و کمپینگ, ورزشکاران
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

بند و کاور اپل واچ اسپیگن سایز 44/45 | Spigen Rugged Armor Pro Apple Watch Series 7/SE/6/5/4 Case

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط